2015. december 12., szombat

Reflexió szófelhővel




A mikrótanításom témája a Quizlet alkalmazás volt. Az óraterv elkészítésekor sok ötlet volt a fejemben, de nehéz volt rendszerezni. Először a legegyszerűbb utat szerettem volna választani, azonban változtattam. Kreatív és ötletes előadás megszerkesztésére törekedtem. Igyekeztem, olyan területről meríteni, ami mindenkit érint és talán érdekel is. Számos csupa érdekességet gyűjtöttem, továbbá ezeket az érdekességeket, hungarikumokat igyekeztem minél jobb és élvezhetőbb mondatokban átadni a hallgatóság felé. Nem szerettem volna, hogy a frontális résznél elveszítsem az osztályt, ezért az előadásmódommal próbáltam mindenkit meccsben tartani. A visszajelzések alapján úgy érzem sikerült az elérnem, amit elterveztem. Természetesen az óra részéből a játék öröme sem maradhatott ki. Hiszen a gyerekek lételeme a játék öröme.  Nem is gondolnánk, de egy játékos feladattal véleményem szerint a legjobban tudjuk motiválni diákjainkat. Összességében úgy érzem nem izgultam az előadásom alatt, kellő időt fordítottam az ismeretek elsajátítására. Ezáltal sikerült magabiztosan előadnom az új ismeret anyagot az osztály számára. Az előző félévekben nem igazán szerettem előadni, kiselőadást tartani, de ettől a félévtől valami megváltozott. Ráéreztem arra, hogy miként is tudom magam jól eladni. Továbbá egy jól sikerült mikrótanítás, úgy gondolom erőt tud adni a következő megmérettetéshez. Valami ilyen folyamat zajlott le a félév során nálam. Megszerettem és megtanultam előadni. Nincs bennem szorongás izgalom. Ezeket úgy érzem a hátam mögött sikerült hagyni java részt. Levetkőztem azokat a gátlásaimat amik fékként hatottak rám az előző félévekben. Az egyik kedvenc órám volt a kurzus a félév folyamán. Végre egy olyan tárgy, ahol tanultunk is valamit. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése